גל ההתייקרויות ממשיך לצבור תאוצה והיום (רביעי) הודיעה חברת הבשר זוגלובק כי היא מעלה מחירים בשיעור של 9.8%. ההתייקרות תחול על כלל מוצרי החברה למעט תחליפי הבשר וונדרס.
רן אקרמן, מנכ"ל זוגלובק אמר בתגובה להעלאה כי "במשך 12 שנים, עשינו כל שביכולתנו שלא להעלות את מחירי מוצרינו, באמצעות אין ספור פעולות התייעלות, אך לבסוף עליות מחירי חומרי הגלם והתשומות הכריעו אותנו". לטענת אקרמן חומרי הגלם המרכזיים של החברה, עוף והודו התייקרו מהרבעון הראשון של שנת 2021 ביותר מ-30%.
עוד מבחזית החדשות
- מטח משמעותי של כטב"מים שוגרו אל עבר ישראל מכיוון עיראק
- "תהליכי עומק מדאיגים": בהרצליה ייאסר ללימוד במוסדות החינוך- ספר אזרחות המזוהה עם פורום קהלת
- איראן טוענת: ישראל ביצעה פעולה חשאית משמעותית במדינה
- תעלומת סינוואר: האם מנהיג חמאס חוסל? | גורמי מודיעין: מידע בלתי מבוסס
- מתקפה נוספת על החות'ים בתימן – הפעם על ידי הצבא האמריקני
עוד טוען אקרמן כי בנוסף להתייקרות חומרי הגלם התייקרו גם חומרי האריזה והתשומות, כגון, ארנונה, חשמל ומים. לדבריו "התייקרות בסדר גודל כזה מביאה אותנו להפסדים, עדכון המחירים הריאלי שנדרש מאיתנו, כדי להתמודד עם גל ההתייקרויות הינו בשיעור של 20%, אולם החלטנו לעדכן את המחירים בשיעור המינימלי האפשרי של 9.8%. נמשיך לספוג חלק גדול מההתייקרויות, בתקווה שנראה גם ירידות בחלק מחומרי הגלם בתקופה הקרובה".
הודעת זוגלובק מגיעה מספר ימים לאחר ששופרסל נסוגה חלקית מהעלאת מחירים, והודיעה על הפחתה במחיר של מאות מוצרים. הרשת בחרה להוריד מחירים עבור הסל שקבעה, שכן זה מאפשר לה להשיג כמה מטרות חשובות בהשקעה כספית קטנה יחסית. גם ניסיון לשם את מותג שופרסל, גם לשכך את הכעס הציבורי עליה וגם להיערך לתחרות שתתעורר עם השקת מותג קרפור על ידי המתחרה יינות ביתן.