שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » השר לביטחון לאומי הנחה את המשטרה: "מי שחוסם כביש, צריך להיעצר"
השר לביטחון לאומי הנחה את המשטרה לבצע מעצרים בהפגנות נגד הממשלה במידה והמפגינים יחסמו כבישים "אני בעד הפגנות" אך "דין הפגנה בתל אביב כדין הפגנה בירושלים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בביקור במטה הארצי של משטרת ישראל | צילום: דוברות משטרת ישראל

בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית, אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע היום (שני) כי הנחה את המשטרה לעצור מפגינים שיחסמו כבישים, לדברי בן גביר "אמרתי לסגל הפיקוד של המשטרה, אני בעד הפגנות, אבל מי שחוסם כביש ומי שמתפרע צריך להיעצר ודין הפגנה בתל אביב כדין הפגנה בירושלים", "דין הפגנה של השמאל כדין הפגנה של הימין".

ההצהרה של השר לביטחון לאומי מגיעה לאחר צעדת המחאה שנערכה בתל אביב במוצאי שבת נגד הרפורמות המשפטיות שהציג שר המשפטים יריב לוין. בן גביר התייחס ישירות להפגנה בתל אביב, ואמר כי "אני בעד חופש ביטוי, אבל גם ראינו פגיעה קשה בדמוקרטיה, הסתה נגד השר יריב לוין, חסימת כבישים". עוד אמר בן גביר "חופש ביטוי כן, שלטים כן, אבל חופש הביטוי זה לא חופש השיסוי".

עוד מבחזית החדשות

השר לביטחון לאומי התייחס גם לחגיגות שנערכו בבית המחבל כרים יונס, ששוחרר השבוע מהכלא לאחר שסיים את תקופת המאסר שלו. "האירוע שהתרחש סביב שחרורו של המחבל כרים יונס זה תקלה של המשטרה שאסור לה לחזור על עצמה", אמר בן גביר. "לא יכול להיות שפורעי חוק יסיתו נגד מדינת ישראל, לא יכול להיות שבמדינה שלנו יהיו דברי שבח למחבלים, לטרוריסטים".

עוד אמר בן גביר "זה לא סוד שאני נתתי הנחיות למשטרה להתערב, לפעול, לעצור, להפסיק ובשבוע הבא אמור להשתחרר מחבל נוסף ואני מקווה שהתקלה הזו לא תחזור על עצמה". "זו המדיניות שאני מוביל כשר, לחתור למגע, מול המחבלים, מול האויבים, מול פורעי החוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים