[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » השר המיועד לביטחון לאומי: לא משעים חייל שצועק "בן גביר"
גיבוי לחיילים
בן גביר אמר בראיון, ברגע שהוא ימונה לשר הוא מתכוון לדרוש את הרחבת סמכויות התפקיד | לדבריו הוא לא יתערב בחקירות של אנשי ציבור והוא עשה 'סולחה' עם המפכ"ל
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: צילום מסך

הערב (מוצאי שבת) התארח חבר הכנסת ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר בתכנית "פגוש את העיתונות". בן גביר התייחס בראיון לשלל נושאים אקטואליים, ועל התקרית שהייתה היום בחברון, בה הושעו חיילי גבעתי – "יש לתת גיבוי מלא לחיילים".

לדבריו "מי שתוקף חייל צריך להיות עצור". תגובה זו באה לאחר שאחד החיילים התוקפים תועד אומר "בן גביר הולך לעשות פה סדר, אכלתם אותה". לטענת בן גביר "הייתי במשפחת אחד הלוחמים הערב והם אמרו לי "יורקים על חיילים, מקללים ודוחפים אותם'" אני קורא הערב למשטרת ישראל לבחון האם אכן הוא מושעה בגלל שצעק בן גביר'". 

עוד טען בן גביר "צריך לבחון מה קרה מההתחלה". "זה שחייל, לוחם, צעק "בן גביר" להשעות אותו בגלל הדבר הזה?". בנוסף, הודיע חבר הכנסת כי ידרוש הבהרות על איגרת הרמטכ"ל שיצאה על האירוע. "אני מבקש בקבינט בעזרת השם הבהרות על הדברים האלה. צריך לתת גיבוי לחיילים שלנו, לראות מה עושים להם בחברון. לא מספיק שהחיילים עובדים קשה, באים אנרכיסטים ויורקים עליהם".

עוד מבחזית החדשות

סוגיה נוספת אליה התייחס בן גביר הוא  תפקיד שר הביטחון. לדברי בן גביר יש להרחיב את סמכויות השר קודם כל במדיניות. "שמעתם פעם ששר לא קובע מדיניות?" קבלבן גביר. "שר התחבורה קובע את המדינות של תחבורה, אבל כאן המפכ"ל קובע והשר מאשר. מה זה, רפובליקת בננות? אני רוצה מדיניות. אני לא אתערב בשום חקירה, אבל אני חושב שזכותי להגיד למשטרה לשנס מותניים ולעבוד. אם יש בנגב נשים יהודיות שמפחדות להסתובב בלילה אני צריך לבוא למשטרה ולהגיד שצריך לשנות מדיניות".

השר המיועד הבהיר שאין בכוונתו לעסוק בתקציב, במינויים, בתפקידים או בחקירות של אנשי ציבור. לדבריו "אני לא בא לעשות זעזועים, אלא לעשות שינויים. אני מביא את המדיניות שלי ומקווה שהמשטרה תפעל לפיה. בסוף בחרו בי כדי להביא מדיניות". 

לגבי ביקוריו בהר הבית טען בן גביר "אני עולה בתיאום מול המשטרה וגורמים בשב"כ לא מהיום ולא מאתמול, מהרגע שהתמניתי לחבר כנסת". הוא גם ציין את חידוש היחסים עם המפכ"ל והודיע שהאחרון ימשיך בתפקידו.

על ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמר חבר הכנסת כי "אני חושב שהוא למד להכיר אותי וראה מה אני רוצה. אני כן יכול לומר שהוא קשוב ומבין שיש בעיה, אבל זה לא מספיק. אני רוצה הרבה יותר". 

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים