שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » השיפורים בעולם המזגנים בשנת 2023
כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, תעשיית המזגנים נוטה להשתנות משנה לשנה לאור שורה רחבה של סיבות מגוונות
תגיות: ,
מזגנים בטכנולוגיית מולטי | צילום: FREEPIK

תחילה, עליכם לזכור כי מדינה חמה כמו ישראל היא מדינה בה לא ניתן להתפשר על כל הסובב סביב איכות המיזוג, בעוד כי מרבית הצרכנים נוטים לפתח הרגלי שימוש תכופים במיוחד. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי מערכות מיזוג מודרניות, הן מערכות אשר מותאמות באופן מדויק לסגנון החיים של האוכלוסיות השונות, בעוד כי תפקידן העיקרי הוא לייצר חווית משתמש מתקדמת, נוחה ויעילה הרבה יותר. מעבר לאמור, חשוב לציין כי הקדמה והפיתוח הטכנולוגי שהתרחש יחד עם חלוף השנים הם רק חלק קטן מהניסיון לפתח פתרונות מיזוג יעילים ואפקטיביים יותר לציבור הישראלי. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולוודא כי אתם אכן מכירים לעומק את החידושים השונים בעולם המזגנים בשנה האחרונה, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל המידע שחשוב לדעת בנושא. 

עוד מבחזית החדשות

שליטה מקוונת במזגן

שליטה מקוונת במזגן היא שליטה אשר באה לידי ביטוי באמצעות Wifi, כאשר היא מייצג את אחד מהחידושים הבולטים ביותר של עולם המזגנים. עם זאת, יש לציין כי מדובר על מערכות מיזוג אשר ניתנות לשליטה דרך הטלפון, או לחילופין כל מכשיר אחר שמחזיק בחיבור לאינטרנט, והן מגיעות עם מתאם ייעודי. זאת בעוד כי יותקן המתאם בתוך המזגן בהרכבה סמויה, בעוד כי בתום ההתקנה יקבל המתאם פקודות ממרכז השליטה שעל גבי הרשת. כך למעשה, יכולים הצרכנים השונים ליהנות ממשק ידידותי במיוחד, ולהדליק ולכבות את המזגן, לשנות את העוצמה, להחליף את הטמפרטורה ועוד, בצורה פשוטה במיוחד. יתרה מכך, בעתיד הקרוב צפויים להגיע לחנות האפליקציות של אפל ואנדרואיד מגוון רחב של אפליקציות מיוחדות אשר כוללות בין היתר את פונקציית השליטה של מזגנים, וכן גם חיבור למרכזי השירות השונים, גישה לביצוע אנליזות ועוד. 

טכנולוגיית מולטי

נוסף על האמור, חשוב להזכיר חידוש נוסף ומעניין לא פחות שמומלץ לעקוב אחריו במערכת המיזוג בעידן המודרני. זאת בעוד כי מדובר על חידוש המתבסס על התאמה אישית, ומטרתו העיקרית הינה לאפשר חיבור של יחידה חיצונית עד ל-9 יחידות פנים, בצירופים מגוונים. למעשה, מדובר על טכנולוגיית מולטי אשר מאפשרת לפצל את המיזוג לחללים השונים, מבלי הצורך להתקין מזגן בכל חדר באופן נפרד. במילים אחרות – מסייעת מערכת המולטי בשליטה עצמאית על כל יחידה פנימית בחלל, ממזגת כל חדר ללא תלות בשטח הכולל או לחילופין בחדרים האחרים, וחוסכת לא מעט חשמל. נוסף על כך, חשוב לציין כי גם התחזוקה שלה נחשבת יחסית פשוטה וחסכונית, לרבות כאשר עורכים השוואה ביחס למערכות הכוללות התקנה של מזגנים בכל חדר בצורה נפרדת. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים