שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרה"ג שלמה מחפוד לדרעי: "כולנו איתך, אל תיפול ברוחך"
הרה"ג שלמה מחפוד הגיע לביתו של אריה דרעי והביע הזדהות לאחר פסיקת בג"צ שפסלה את מינוי לשר "המשפט שלהם לא יועיל בשום דבר. בעזרת ה', אתה תקום על הרגליים" | צפו
הגר״ש מחפוד בכינוס התמיכה בביתו של יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

הרה"ג שלמה מחפוד הגיע הערב (רביעי) לביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, בעברות פסיקת בג"צ הפוסלת את מינוי של דרעי מלכהן כשר הפנים והבריאות. הרב מחפוד חיזק את דרעי והביע בו תמיכה. "כולנו איתך רבי אריה, אל תיפול ברוחך" אמר הרב מחפוד לדרעי "מאחוריך ציבור שלם, לא רק עדה שלמה, אלא כל עם ישראל, כל אלה שהצביעו ש"ס, הם איתך". עוד הוסיף הרב מחפוד: "המשפט שלהם לא יועיל בשום דבר. בעזרת ה', אתה תקום על הרגליים, ואתה תנהיג אותנו לעולם ועד".

הגר״ש מחפוד בכינוס התמיכה בביתו של יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א

חברי מועצת חכמי התורה אמרו בתגובה לפסק הדין: "קיבלנו בתדהמה ובכאב רב את פסיקת בג"ץ על פסילת יו"ר התנועה הרב אריה דרעי לכהן כשר הפנים והבריאות, למרות שמאות אלפי שלומי אמוני ישראל תמכו ובחרו בו כנציגם בממשלה. החלטה המעידה על עוול ואטימות שמוחקת את זהותם של המוני עמך בית ישראל".

עוד נמסר בשם המועצת כי "מועצת חכמי התורה קוראת לרבי אריה דרעי, לך בכוחך זה והושע את ישראל, המשך להוביל את תנועת ש"ס בכל עוז ותעצומות, להרים קרנה של תורה ולדאוג לכל אדם, כפי שעשית כל השנים".

השר פרוש אמר לשר דרעי: "זה מאוד כואב לנו, זה הפסד ענק ליהדות החרדית. גם אם ר' אריה לא יהיה סביב שולחן הממשלה לימים בודדים זה הפסד גדול. באתי לפה כי זה מה שאבי היה עושה, הוא לא עזב אותו לרגע וגם אנחנו לא נעזוב אותו".

השר לענייני ירושלים מאיר פרוש בביתו של יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א

השר שלמה קרעי אמר: "יהיה בסדר, אף אחד לא יפסול את החלטת העם. סומך על נתניהו". חבר המועצת של ש"ס הגר"מ מאיה אמר כי: "יש להחיל את פסקת התגברות תוך 24 שעות".

ממפלגת "דגל התורה" נמסר כי: "שוב בית המשפט מתערב בדברים שאין לו סמכות אחרי שהכנסת חוקקה חוק יסוד. בג"ץ מקדיחים את תבשילם פעם אחר פעם ומתערבים בדברים לא להם. נתמוך בכל הליכי החקיקה הנדרשים כדי שהרב אריה דרעי יכהן בממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים