שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הרב הראשי ושר הדתות של הונגריה: בביקור אצל האדמו"ר מבעלזא
גלריה
שר הדתות ההונגרי מיקלוש שולטס וסגנו ד"ר פורייש זולטאן יחד עם הרב שלמה כובש, הרב הראשי של איגוד הקהילות שומרי תורה בהונגריה ביקרו אצל האדמו"ר מבעלזא בירושלים
הרב הראשי ושר הדתות של הונגריה: בביקור אצל האדמו"ר מבעלזא

שר הדתות מר מיקלוש שולטס וסגנו דר׳ פורייש זולטאן ביקרו יחד עם שלמה כובש רב הראשי של איגוד הקהילות שומרי תורה בהונגריה אצל האדמו״ר מבעלז שליט״א ואצל בנו הרב הצדיק אהרן מרדכי שליט״א.

בביקור דיברו הצדדים אודות מצב הקהילות היהודיות בהונגריה ודנו בשיתוף פעולה בין ממשלת הונגריה לקהילה, שר הדתות הביע את תמיכת הממשלה בראשות ראש הממשלה מר ויקטור אורבן בחיי הדת היהודים ושגשוגם בעבר בהווה ובעתיד.

המשלחת דיווחה על שיתוף הפעולה הגובר בין הקהילות החרדיות ועתידם, השר ביקש את ברכתו של האדמו״ר לאיחוד הקהילות והתחייב בשם ממשלת הונגריה להיות לעזר בכל שצריך לעתיד המשותף בין הקהילות. האדמו״ר הביע את ברכתו להצלחה רבה ובהערכה על פעולות הממשלה ההונגרית להצלחת שיתוף הפעולה בין הקהילות החרדיות.

הרב כובש שמנהיג מהפכה יהודית חרדית בשנים האחרונות סיפר על התפתחות הקהילות בראשותו והמהפכה העתידית באיחוד הקהילות החרדיות.

כמו״כ דיוחו הרב והשר על הרצון לפיתוח מתחם קברו של ר׳ ישעיה מקרעסטיר ושיפור דרכי הגישה והאזור כולו עבור הציבור הרב שמבקר בו.

1 הרב הראשי ושר הדתות של הונגריה: בביקור אצל האדמו"ר מבעלזא
צילום: באדיבות המצלם
2
צילום:
3
צילום:
4 הרב הראשי ושר הדתות של הונגריה: בביקור אצל האדמו"ר מבעלזא
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים