שיתוף
תגובות
חדשות » הקלטה ממד"א: "תבואו מהר, כל הבניין מפורק"
מד"א פרסמה את הקלטת השיחות הראשונות למוקד אחרי הפגיעה הישרה בבניין המגורים ברחובות "תבואו מהר כל הבניין מפורק"
הפגיעה ברחובות | צילום: לפי סעיף 27א'

מד"א פרסמה אמש (חמישי) את הקלטות השיחות הראשונות למוקד שדיווחו על הפגיעה הישירה והקטלנית בבניין המגורים ברחובות, בה נרשם ההרוג הראשון במבצע "מגן וחץ".

חובשי מד"א ידידיה חכמון ותומר פשקו שהגיעו לזירה סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, מיד נכנסו פנימה והתחלנו בסריקה בדירות, בדירה בקומה השלישית אותר נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד מבחזית החדשות

"בדירה נוספת בדירה אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, הוא חולץ ע"י כוחות הכיבוי והועבר באמצעות אלונקה לאמבולנס מד"א שפינה אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל 3 נפגעים נוספים במצב בינוני ולנפגעת במצב קל".

ב"מבצע מגן וחץ" נהרג אמש הישראלי הראשון מאז החל המבצע לפני שלושה ימים. במהלך מטחים כבדים לאזור השפלה, פגעה רקטה פגיעה ישירה בבניין מגורים ברחובות, מהפגיעה נהרג אדם אחד ונפצעו עוד עשרה.

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, שהגיע לזירה אמר: "המשימה היא לוודא שאין לכודים נוספים. חשוב ללמוד מהאירוע הזה שכיפת ברזל נותנת הגנה טובה מאוד, אבל לא מקסימלית. ההשלמה להגנה של כיפת ברזל היא התנהגות האזרחים. המקלט לא היה בשימוש פעיל והפך להיות מחסן, זה מראה עד כמה חשוב למלא אחרי הנחיות פיקוד העורף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים