שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הסופה "ברברה": מזג אוויר סוער וקר מאוד בכל רחבי הארץ | צפו
גם היום התאפיינה הסופה ברוחות עזות, גשמים ומזג אוויר סוער בכל רחבי הארץ | באתר החרמוןנערם השלג למטר וחצי במפלס העליון | מפלס הכנרת עלה ב-4 ס"מ ביממה האחרונה
תגיות: , , ,
התנפצות הגלים בשמורת ראש הנקרה בעקבות סופת ברברה | צילום: מחמוד נסאר רשות הטבע והגנים

גם היום (שלישי) ממשיך מזג האוויר הסוער בכל רחבי הארץ. הרוחות העזות והגשמים הרבים גרמו לנזקים במקומות שונים. שלג התחיל לרדת בבוקר ברחבי המועצה האזורית גוש עציון. החזאים מתריעים כי בשל הגשמים העזים, ייתכנו הצפות בערי החוף וקיים חשש לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה, ים המלח וצפון הנגב. בנוסף, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, ומזג האוויר יהיה עוד יותר קר עם רוחות חזקות שיגיעו עד 70 קמ"ש. החל משעות הערב צפוי שלג בפסגות הגבוהות של הרי המרכז. מפלס הכנרת עלה ב-4 ס"מ ביממה האחרונה.

עוד מבחזית החדשות

שיאן הגשמים מיום ראשון בערב ועד הבוקר היה קיבוץ צובה שבהרי ירושלים עם 74.2 מ"מ משקעים. במקום השני נמצא המושב מבוא ביתר בפרוזדור ירושלים עם 73.9 מ"מ, הר חרשה שבשומרון עם 73 מ"מ, נתיב הל"ה עם 72 מ"מ, מרכז ירושלים עם 70.1 מ"מ, מרום גולן עם 69.1 מ"מ, אריאל 58.8 מ"מ ומעלה אדומים עם 57.3 מ"מ.

גם בדרום נרשמה כמות משקעים טובה. מאז שלשום ירדו בקיבוץ גת 53.1 מ"מ משקעים, במושב ניר ישראל שסמוך לאשקלון 50.4 מ"מ, בקיבוץ נגבה 49.4 מ"מ, באשקלון 46.4 מ"מ ובניצן 40.1 מ"מ.

"הקצף" ששטף את נמל תל אביב

כמות גדולה של "קצף" הציפה הבוקר את מתחם נמל תל אביב. הקצף נוצר בדרך כלל על ידי חומר אורגני שמצטבר בגלל הגלים החזקים והרוחות העזות.

באתר החרמון עדכנו כי מערכת השלג ממשיכה בעוצמה וצפויה להימשך עד מחר בצוהריים,. האתר סגור היום ומחר. הבוקר הגיע גובה השלג במפלס התחתון ל-135 ס"מ, ובמפלס העליון ל-150 ס"מ. שלג התחיל לרדת גם ברחבי המועצה האזורית גוש עציון.

מחר יהיה היום הקר ביותר השבוע. מזג האוויר יהיה קר מהרגיל עם גשם קל בלבד. שלג ירד בפסגות הרי הצפון והמרכז. ביום חמישי עדיין יהיה קר מהרגיל. בשישי ייפסק הגשם, אך עדיין יהיה קר מהרגיל. בשבת יהיה בהיר וקר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים