מרכז מוסדות בעלזא יוצא לדרך: קמפיין גיוס ההמונים של הרה"צ מבעלזא הגיע אמש ליעדו והשיג 20 מיליון שקל לפתיחת דף חדש במוסדות. הקמפיין לגיוס המונים של חסידות בעלזא 'פותחים דף חדש' הוא גולת הכותרת במהלך של כניסת הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח מבעלזא לעמוד בראשות מוסדות מרכז בעלזא ולפתוח דף חדש בניהול המוסדות.
כזכור לפני מספר חודשים פרסם הרה"צ מכתב מיוחד ומפורט לכל חסידי בעלזא הוא בישר להם על החלטתו לעמוד בראש המוסדות. את השקת הקמפיין עשה האדמו"ר מבעלזא בעצמו עם תרומה להתרמה של בנו על סך 11,000 אלף ₪ והענקת מפתח הפרנסה לתורמים.
מאחורי הרעיון של הקמפיין הכניסו בחסידות שת"פ ראשון מסוגו עם אחת מחברות האשראי, במהלכו העניקו החסידים ערבות לסכום התרומה שהעניקו.
חסידי בעלזא שהשתתפו בקמפיין חתמו על תוכנית מימון אישית למשך 60 חודשים מול חברת האשראי, כאשר סכום התרומה עומד על מספר חסר תקדים של 10,000 ₪ לכל חסיד, ו-5000 ₪ לאברך כולל, זאת בנוסף לתרומה השנתית הקבועה של כל חסיד.
עם סיום הקמפיין בו תרמו 2589 תורמים שונים, העבירה חברת האשראי את הסכום המלא לקופת ה"מרכז", ובכך למעשה יוכל הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח להוביל את מהלך ההתחדשות במוסדות החסידות.
בנוסף העניק האדמו"ר מבעלזא את 'מפתח הפרנסה' באופן אישי לכל מי שתרם סכום כפול, כאשר רבים מהחסידים ניצלו זאת. כמו כן, חסיד שהשתתף בתרומה של 50,000 ₪ ומעלה זכה לביקור של שליח האדמו"ר, הרה"צ רא"מ שליט"א בביתו.
לדברי מנהלי הקמפיין מחברת צ'רידי מענדי וולוסוב ורפאל וואהל, בשל מגבלות הקורונה הלכו על קמפיין שיביא לידי ביטוי את עוצמת החסידות והחסידים. "המודל הארגוני שנעשה ביחד עם החסידות ואנשי הצוות שלהם בראשות היועץ הארגוני מוטי קליין בנה קבוצה של 12 מייסדים, עליהם היו מסונפים עשרה אנשי חיל וכל אחד מהם התחייב להתרים 45 אנשים, כאשר התוצאות מדברות בעצמן".
לדברי היועץ הארגוני של מרכז מוסדות בעלזא מוטי וייס, מדובר בקמפיין ראשון מסוגו ברמת המחויבות של התורמים. חסידי בעלזא התגייסו באופן מיוחד ומעורר השראה על מנת להשלים את המהלך ונטלו על עצמם הלוואות על מנת להרים את קרנם של המוסדות וכזה דבר עוד לא היה".