שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הדור החדש? שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם מתכוונת לרוץ לנשיאות 2024
שגרירת ארצות הברית לשעבר באו"ם, ניקי היילי, רמזה לאחרונה כי היא מתכננת לרוץ לנשיאות ארה"ב ב-2024. "הגיע הזמן לחילופי דורות, צריכים דור צעיר"
גבעת הקפיטול, וושינגטון | צילום: shutterstock

הבוקר (שישי) דיווחה רשת פוקס ניוז, כי בראיון שערכה עם שגרירת ארצות הברית לשעבר באו"ם, ניקי היילי, היא רמזה שהיא מתכננת לרוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2024. לדבריה: "מעולם לא הפסדתי בשום מרוץ, ואני לא הולכת להפסיד עכשיו".

עוד אמרה היילי, כי היא קרובה לקבל החלטה לרוץ לנשיאות ב-2024. לדעתה "כשמסתכלים על ריצה לנשיאות, צריך להביט על שני דברים. קודם כל, צריך לשאול את עצמך האם המצב הנוכחי קורא לאנשים חדשים להצטרף למרוץ, והשאלה השנייה היא האם "אני האדם שיכול להיות המנהיג החדש?'"

עוד מבחזית החדשות

"אפשר להסתכל על מדיניות הפנים והחוץ, על האינפלציה העולה, הכלכלה המתכווצת, הממשלה שגדלה ובעלי העסקים שלא מסוגלים לשלם את השכירות שלהם. כל הדברים האלו מצדיקים עבודה, ולכן אנחנו צריכים ללכת לכיוון חדש". לדבריה, "אז האם אני חושבת שאני יכולה להיות המנהיגה הזו? כן, אבל אנחנו עדיין עובדים על כך ונבין יותר לעומק.

בנוסף אמרה היילי כי: "כשמסתכלים על עתידה של אמריקה אני חושבת שהגיע הזמן לחילופי דורות חדשים. אני לא חושבת שצריך להיות בן 80 כדי להיות נשיא. אני חושבת שאנחנו צריכים דור צעיר שייכנס, יתגבר ויתחיל לתקן דברים באמת".

ניקי היילי ידועה כתומכת גדולה במדינת ישראל. בעת תפקידה באו"ם גינתה בחריפות את התבטאויות האו"ם כנגד ישראל, ואף איימה שארצות הברית תשקול את המשך הסיוע הכלכלי לארגון אם האפליה נגד ישראל תימשך. כמו כן, הגנה היילי על "הכרזת ירושלים" שמכירה רשמית בירושלים כבירתה של מדינת ישראל, היילי התייחסה להכרזה כ"מימוש רצון העם האמריקאי". בחודש יוני 2018, הובילה יחד עם משרד החוץ את פרישתה של ארצות הברית ממועצת האו"ם לזכויות אדם, וציינה כי "המועצה היא מוקד של הפרת זכויות אדם והטיה פוליטית המכוונת בעיקר נגד ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

3 Responses

  1. הלוואי שאכן יהיה בעזרת השם אי אפשר לסמוך על טראומפ בשום אופן וממשלת ביידין היא רק נסבל ולא יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים