שיתוף
תגובות
חדשות » דרמה בג'נין: תיעוד הפריצה לבית המבוקשים וחילופי האש הכבדים
כוחות מיחידת דובדבן ביצעו אתמול פעילות לסיכול טרור במחנה הפליטים שבצפון השומרון | בתיעוד ממצלמות הגוף של הלוחמים ניתן לראות את הפעילות בלייב
תגיות: ,
פעילות צה"ל | צילום: רשתות

צה"ל פרסם היום (רביעי) תיעוד חדש ממצלמות הגוף של לוחמי יחידת דובדבן, שפעלו במחנה הפליטים ג'נין אמש. בתיעוד, נראים הלוחמים כשהם מכתרים את המבנה שבו נמצאים המבוקשים, נכנסים אל תוך הבית ונתקלים במחבלים חמושים שפותחים בקרב יריות. בנוסף, פורסמו צילומים מהאוויר, שבהם נראית התאספות של חמושים קרוב לכוחות וזריקת מטען חבלה לעבר הכוחות.

פעילות צה"ל בג'נין אמש | צילום: דובר צה"ל

מחנה הפליטים ג'נין לאחר הפעילות | צילום: רשתות

במהלך הפעילות אמש, נרשמו חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל למחבלים חמושים. במהלך חילופי האש אף הפעילו הכוחות רחפן מתאבד מסוג "מעוז". לפי דיווחים פלסטיניים, הבית שכותר הוא ביתו של מנהיג גדודי חללי אל-אקצא, מוחמד אבו אל-בהאא'. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על שלושה הרוגים ו-30 פצועים בעימותים עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחות צה"ל. אחרי יציאת הכוחות מהעיר שוחררו שניים מהעצורים, כשחלק מהמבוקשים נמלטו.

עוד מבחזית החדשות

גורם ביטחוני אמר כי "מדובר במעצר אחד הפעילים המשמעותיים ביותר במחנה הפליטים בג'נין". לדבריו, "שר הביטחון יואב גלנט גיבה את הכוחות על הפעלת הרחפן לסיכול הטרור". ‏במהלך יציאת הכוחות מג'נין, רכב צה"לי ממוגן עלה על מטען ונתקע במחנה הפליטים ג'נין. כוחות חברו אליו כדי לחלצו ולא היו נפגעים לכוחותינו".

בתום הערכת מצב ביטחונית, החליטו שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי כי מעבר ארז יישאר סגור יממה נוספת לכניסת פועלים עזתים לישראל. במערכת הביטחון ערוכים גם לניסיונות שיגור רקטות מהרצועה, והודיעו כי פתיחה מחודשת תיבחן בהתאם להערכת המצב במרחב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים