שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » דקים פלוס – פורטל הדקים המוביל בישראל
דקים לחצר
דקים פלוס – פורטל הדקים המוביל בישראל, מביא בפניכם את כל המידע שתצטרכו להתקנת הדק שלכם לקבלת חצר ייחודית
| צילום: FREEPIK

דק עץ הוא דק גדול וחזק שעשוי מעץ איכותי מסוגים שונים. הוא משמש בחצר האחורית או בכל אזור חיצוני אחר, כאשר לעיתים ניתן לבצע גם התקנת דקים עץ בגגות של מבנים.

כאשר בונים דק, חשוב לדעת באיזה סוג עץ להשתמש. ישנם סוגים רבים של עץ כגון ארז, סקויה ואורן המשמשים בדרך כלל להתקנת דקים. סוג העץ תלוי גם בעיצוב ובמטרה של השטח בו מותקן הדק. לדוגמה, אם יש לכם משטח קטן שאתם רוצים לבנות בחצר האחורית, אבל באזור זה יש לחות גבוהה, עדיף להשתמש בארז כי יש לו עמידות טבעית די טובה לריקבון.

מה חשוב בעת התקנת דק עץ בחצר? 

כאשר מדברים על התקנת דקים מעץ, הנקודות העיקריות שעלינו לשים לב אליהן הן:

 1) הגודל והצורה של החצר שלכם.

 2) המיקום שבו אתה רוצה להתקין את דק העץ.

 3) המראה הרצוי לשטח ההתקנה שלכם.

 4) העלות הכרוכה בכך – בררו כעת מחירי התקנת דק עץ, רצוי בתוך מחירון דקים מעודכן.

התקנת דק עץ בחצר האחורית שלך אינה קלה כפי שזה נשמע. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתוכלו להנות ממראה כפרי ונעים של דק עץ. אם ברצונכם להתקין דק עץ, חשוב לדעת את גודל החלל בו אתם הולכים לבצע את הפרויקט. כדאי גם לשקול כמה זמן וכסף תרצו להשקיע בפרויקט.

מה עוד חשוב לדעת על התקנת דקים עץ? 

חשוב להכיר את סוגי העץ בהם ניתן להשתמש לדק, את תהליך ההתקנה וכיצד לשמור עליו. באופן טבעי, לכל סוג עץ יש את המחיר שלו, אם כך, מחירי דקים מעץ משתנים בהתאם לסוג העץ ולאופי שלו. ישנם עצים עמידים יותר מאחרים, כך שבאופן טבעי הם יהיו יקרים יותר.  אם מסתייעים באנשי מקצוע נכונים, תהליך ההתקנה של דק עץ הוא פשוט יחסית. ואחרי שהתקנתם את דק העץ שלכם, הגיע הזמן לטפל בו! אתם צריכים להשתמש בחומר הנקרא סילר על המשטח שלכם כל 2-4 שנים, תלוי אם הוא נחשף למים או לא ואם יש גורמים אחרים שמשפיעים על הבלאי של הדק. 

השוואת מחירים להתקנת דק עץ בעזרת דקים פלוס 

סיפון הוא תוספת נהדרת לחצר האחורית שלך. זה יכול לספק לך הרבה יתרונות כמו ערך נכס מוגדל, אירוח בחוץ, ואפילו שקט ושלווה. עם זאת, התקנת דק עץ דורשת תכנון והכנה מסוימת. אתה צריך לדעת מה אתה רוצה לעשות עם הדק לפני שאתה מתחיל לבנות אותו, תצטרכו לברר מחירי התקנת דק עץ, לאתר את אנשי המקצוע הנכונים ועוד. כל זאת ועוד, תוכלו לעשות באמצעות פורטל דקים פלוס – השוואת מחירים בין חברות התקנת דק עץ. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים