שיתוף
תגובות
חדשות » גן החיות התנ"כי בירושלים פונה ממבקרים בעקבות שריפה
10 צוותי כיבוי והצלה פעלו במקום, בנוסף ל-4 מטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של כבאות והצלה | בשל הסכנה פונה גן החיות והאקווריום ממבקרים
השריפה באזור גן החיות | צילום: דוברות המשטרה

שרפת חורש גדולה פרצה היום (חמישי) בעין לבן שבאזור ירושלים. מכבאות והצלה נמסר כי לוחמי האש פעלו במקום לאחר קבלת דיווח בשעה 15:20 על שרפה גדולה בשטח פתוח שהתפשטה בין עין לבן לגן החיות והאקווריום. בעקבות השרפה הורו בכבאות והצלה על פינוי האקווריום וגן החיות התנ"כי.

מדוברות הכבאות נמסר כי: "10 צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב הבירה הוזנקו לזירה, בנוסף, 4 מטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של כבאות והצלה לישראל מסייעים ללוחמי האש באמצעות פעולות כיבוי מהאוויר. השרפה מסכנת את שכונת משואה, את האקווריום ואת גן החיות התנ"כי. לוחמי האש נאבקים בלהבות ומרכזים מאמץ לבלום את חזית האש".

עוד מבחזית החדשות

בכבאות והצלה ציינו כי אין פינוי של החיות בגן ובאקווריום וכי פונו רק אזרחים. "לוחמי האש מבצעים הגנה היקפית על גן החיות והאקווריום, וחוצצים בין הלהבות לבעלי החיים", מסרו. "בשלב זה אין סכנה מיידית לבעלי החיים".

מגן החיות התנ"כי נמסר כי בשל השרפה נקט צוות הגן משנה זהירות ופינה את כל המבקרים. "כל בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים ונמצאים תחת השגחה של צוות הטיפול. צוותים של כיבוי והצלה, לרבות מטוסי כיבוי, נמצאים במקום ומטפלים בשרפה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים