שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "איום על הרב קנייבסקי, לא יעלה על הדעת"
יוצא להגנה
כזכור, לאחר שתקפו רופאים בכירים המובילים את המאבק הלאומי בקורונה, מתנגדי החיסונים שמו על הכוונת גם את מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ובני ביתו
רה"מ החליפי נפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט כתב הבוקר (ד') בטוויטר כי הוא "מחזק את מנהיג הציבור הליטאי הרב חיים קנייבסקי, לאחר שזה האחרון מקבל איומים על חייו בעקבות קריאתו להתחסן לקורונה".

"הרב קנייבסקי נתון לאיומים וגידופים לאחר שהצהיר על תמיכתו המלאה בחיסוני ילדים, כי חשב על שלום הציבור ועל שלום קהילתו", כתב.

"זה דבר שלא יעלה על הדעת", הוסיף. ראש הממשלה בנט. "אני מחזק אותו ומעריך את פועלו בשמירה על בריאות אזרחי ישראל".

כזכור, לאחר שתקפו והכפישו רופאים ופקידים בכירים המובילים את המאבק הלאומי בקורונה, מתנגדי החיסונים שמים על הכוונת גם את מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ובני ביתו.

ב'ידיעות אחרונות' דווח כי בעקבות קריאתו הפומבית לחסן את הילדים מפני הנגיף – הפך הגר"ח קנייבסקי ליעד חדש להתקפות, איומים והפצת פייק ניוז מצד פעילים קיצוניים. נכדו של הרב ומשמשו יענקי קנייבסקי, ספג קריאות "אתם רוצחים" ו"יש דם ילדים על הידיים שלכם", לצד איומים כמו "נגיע אליכם" ועוד "איחולים קשים".

בהודעות SMS שנשלחו לבני משפחה נוספים, חלקן בשעות לילה מאוחרות, נכתב: "ימחה שמך", "נבל" ו"עמלק", בתוספת האיום המרומז "יש דין ויש דיין". לאחד מבניו של הרב נאמר בפשטות "נהרוג אותך". בן משפחה נוסף אוים: "נגיע לבני ברק ואז תבין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים