שיתוף
תגובות
כללי » בן גביר נגד השב"כ: הורה שלא להסיר את האיטום מבית המחבל
בשב"כ ביקשו להסיר את האיטום מבית המחבל שביצע את הפיגוע ברמות | בן גביר טען שהמשפחה ידעה שבכוותנו לבצע פיגוע ובכך הפכה לשותפה לפשע
איטום בית המחבל | צילום: דוברות המשטרה

עימות בין השב"כ לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בסוף השבוע פנו גורמים למשטרת ירושלים, בבקשה להסיר את האיטום מבית משפחת המחבל שביצע את הפיגוע ברמות לפני כשבועיים. השר בן גביר הורה למשטרה שלא לבצע את ההנחיה.

לטענת השר לביטחון לאומי, בני משפחתו של המחבל ידעו על כוונתו לבצע פיגוע, והדבר עולה מתוך הצוואה שכתב המחבל, ולכן גם הם שותפים לפשע. עוד הוסיף בן גביר, כי אם בשב"כ מתעקשים להסיר את האיטום, הם יכולים לפנות לגורמי פיקוד העורף שגם להם יש את האמצעים לביצוע המשימה. בשב"כ נימקו את הבקשה להסרת האיטום, בכך שהמחבל לוקה בנפשו ולכן אין הצדקה להעניש את משפחתו.

עוד מבחזית החדשות

משירות הביטחון הכללי נמסר בתגובה כי: "מיד לאחר הפיגוע, הוחלט על אטימה מיידית של בית משפחת המפגע כדי להרתיע אחרים מביצוע פיגועים. בהתאם ביום 12.2.23 נאטמה דירתם של הורי המפגע, בה נהג לשהות לסירוגין בחודשים האחרונים".

"לאחר השלמת חקירת הפיגוע, בהתאם לתוצאותיה, ובעקבות מידע חדש שלא היה בידי כוחות הביטחון בעת האטימה, ונגע לפעולתה של המשפחה למניעת הפיגוע, מצבו הרפואי נפשי של המפגע ועוצמת זיקת המגורים, הוחלט לקדם המלצה שלא לפעול להריסת הבית שנאטם. המלצה זו הועברה לפיקוד העורף ולמשרד המשפטים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים