שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ביקור מדיני ראשון בצרפת: רה"ה נפגש עם נשיא צרפת בארמון האליזה
במסגרת ביקורו המדיני בצרפת, נפגש ראש הממשלה עם נשיא צרפת בארמון האליזה לראשונה מאז 2020 | השגרירה שהתפטרה יעל גרמן התבקשה לא להגיע לקבלת פנים
ראש הממשלה ונשיא צרפת בארמון האליזה | צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת הערב (חמישי) בפריז, ונפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה. הביקור מגיע בהמשך לשיחה שקיימו השניים בתחילת השבוע ובמהלכה הביע נשיא צרפת את תנחומיו על הפיגועים בירושלים.

זוהי הנסיעה המדינית הפומבית הראשונה של נתניהו בקדנציה הנוכחית, לאחר שביקורו באבו דאבי נדחה. על פי דיווחים ביקר נתניהו בעמאן בחוד שעבר ונפגש עם מלך ירדן עבדאללה.

עוד מבחזית החדשות

נתניהו ומקרון צפויים לדון על סוגיות מדיניות שעל הפרק, ובראשן המאמץ הבינלאומי לעצירת תוכנית הגרעין האיראנית והאופציות לחיזוק והרחבת הסכמי אברהם. לשני המנהיגים יחסים טובים והדוקים, עוד מתקופת כהונתו הקודמת של נתניהו. בפעם האחרונה נפגשו השניים בינואר 2020 בירושלים.

בקבלת הפנים בנמל התעופה שארל דה-גול, לא נכח אף נציג רשמי משגרירות ישראל בצרפת, לאחר שלשכת ראש הממשלה הודיעה לשגרירה יעל גרמן שלא תגיע לקבל את פני ראש הממשלה ולא תצטרף לפגישות, לאחר שהתפטרה מתפקידה במחאה על מדיניות הממשלה. גרמן רצתה להגיע לנמל התעופה, אך בלשכת ראש הממשלה הודיעו לה כי היא לא רצויה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים