שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ביידן בהצהרה ראשונה אחרי הפרישה: "עד סיום תפקידי אפעל להשבת החטופים"
נפרד מאור הזרקורים
הוא הבהיר כי ייקח חלק פעיל בקמפיין של סגניתו האריס, שתיפגש עם נתניהו בבית הלבן. עם נחיתתו של רה"מ בוושינגטון אמר ביידן: "נעבוד קשה כדי לסיים את המלחמה"
ג'ו ביידן | צילום: YASAMIN JAFARI TEHRANI, שאטרסטוק

במסר ראשון בקולו מאז שהודיע על החלטתו לפרוש מהמרוץ, אמר הלילה (בין שני לשלישי) נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "נמשיך לעבוד קשה מאוד כדי לסיים את המלחמה בעזה. אעבוד עם הישראלים והפלסטינים להשיב את כל החטופים הביתה. אני חושב שאנחנו קרובים לעשות את זה".

בוועידה טלפונית עם צוות הקפיין שלו, בזמן שסגניתו קמלה האריס ביקרה במטה הקמפיין, קרא ביידן לצוות העובדים "לאמץ" אותה. "אני יודע שהחדשות של אתמול היו מפתיעות, אבל זה היה הדבר הנכון ל

עשות. אני חושב שקיבלנו את ההחלטה הנכונה. השם העליון בכרטיס הבחירה השתנה, אבל המשימה שלנו נותרה כשהייתה. ודרך אגב, אני לא הולך לשום מקום, אני הולך להיות איתכם שם בחוץ ולהשתתף בקמפיין עם קמלה. אני אעבוד כמו משוגע גם כנשיא מכהן, אבל גם כקמפיינר. מה שאנחנו עדיין צריכים לעשות זה להציל את הדמוקרטיה שלנו. טראמפ הוא עדיין סכנה לאומה".

זמן קצר לאחר מכן, הודיע העוזר של האריס כי היא תיפגש השבוע בבית הלבן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן ביקורו בארה"ב. כמו כן, הוא ציין שסגנית הנשיא לא תוכל לנהל את הנאום של נתניהו בפני שני בתי הקונגרס מחר בעקבות נסיעתה לאינדיאנפוליס באותו יום, לאירוע שנקבע מראש.
היועץ של האריס אמר כי היא מתכננת לחזור בשיחה עם נתניהו על מחויבותה לביטחון ישראל ולזכותה להגן על עצמה, אך גם "תעביר את השקפתה שהגיע הזמן שהמלחמה תסתיים באופן שבו ישראל תהיה בטוחה, כל החטופים ישתחררו, סבלם של האזרחים הפלסטינים בעזה יסתיים, והעם הפלסטיני יוכל ליהנות מזכותו לכבוד, חופש והגדרה עצמית".

הצטרפו ועקבו אחר

4 Responses

  1. I loved as much as you will receive carried out right here The sketch is attractive your authored material stylish nonetheless you command get got an impatience over that you wish be delivering the following unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike

  2. I do trust all the ideas youve presented in your post They are really convincing and will definitely work Nonetheless the posts are too short for newbies May just you please lengthen them a bit from next time Thank you for the post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים