[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ארה"ב מודאגת מגל הקורונה בסין: "תפגע בכלכלה העולמית"
מתחילת מגפת הקורונה, סין השתמשה בהגבלות וסגרים קפדניים מאוד, בעקבות המחאות, הסגרים הוסרו ברובם | בעולם חוששים כי פתיחת המדינה תוביל להתפרצות המונית
המחאות הנדירות נגד הממשל בסין | צילום: TV

היום (שלישי) הביעה ממשלת ארצות הברית חשש, מכך שסין לא תהיה מסוגלת להתמודד עם ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה, מתוך דאגה לכלכלה הסינית. דובר מחלקת המדינה נד פרייס אמר כי "זה לא רק טוב לסין להיות בעמדה חזקה מול הקורונה, אלא לעולם כולו".

הודעת ארצות הברית מגיעה, בשעה שסין רושמת עלייה במקרי המוות במדינה כתוצאה מנגיף הקורונה. נראה כי רוב המקרים אינם מדווחים בתקשורת הממשלתית, אלא ברשתות החברתיות, מה שמוסיף לספקולציה שגורמי ממשלה מסתירים את האמת לגבי השפעת המעבר הקיצוני של סין ממדיניות של אפס מאומתים לנגיף.

עוד מבחזית החדשות

על פי הדיווחים ברשת החברתית Weibo, מהביי בצפון ועד גואנגדונג בדרום משתרכים תורים ארוכים מהרגיל בבתי הקברות ובמשרפות. הדיווחים מעידים על מתים רבים שעד עתה מתרכזים בעיקר בבירה בייג'ין.

ממחקר חדש עולה כי ,ההתפרצות הפתאומית של המגיפה, תפסה את סין לא מוכנה ועל פי הערכות הדבר עלול להוביל למעל מיליון מקרי מוות. סין מתכוננת לגל חסר תקדים של נדבקים שמתפשט מהערים הגדולות לאזורים הכפריים, לאחר שבמשך כמעט שלוש שנים, ממשלת סין השתמשה בסגרים קפדניים, בדיקות המוניות ובאיתור מגע קפדני לבלום את התפשטות הנגיף. אסטרטגיה זו הופסקה מוקדם יותר החודש בעקבות ההפגנות ברחבי המדינה נגד ההגבלות המחמירות שהגבילו את העסקים ואת חיי היומיום.

לדברי מומחים, המדינה לא הייתה ערוכה ליציאה דרסטית כל כך מהמגבלות, שכן, המדינה כשלה בשיעור החיסונים שניתנו לקשישים, הגדלת הקיבולת בטיפול נמרץ בבתי החולים, ואגירת תרופות אנטי ויראליות לטיפול בתופעות הקורונה. 

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים