[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אקוודור: המועמד המוביל לנשיאות נרצח בסיום כנס בחירות
בחירות קטלניות
פרננדו וילאוויסנסיו שהתמודד לנשיאות, נרצח על ידי מתנקש שהגיע לכנס בחירות בבירה קיטו | לאחר הרצח החלו חילופי אש בינו לבין המאבטחים במקום והוא נורה למוות
דגל אקוודור

המועמד לנשיאות אקוודור, פרננדו וילאוויסנסיו, בן 59, נרצח הלילה (רביעי) על ידי מתנקש בכנס בחירות בבירה קיטו. החשוד נורה למוות בחילופי אש עם מאבטחים במקום, כמה נוספים נפצעו. שישה חשודים נעצרו בחשד לרצח.

מתיעוד שמופץ ברשתות החברתיות, נראה המועמד יוצא מהכנס מוקף בשומרים, כאשר לפתע נשמע צרור יריות. וילאוויסנסיו ביסס את הקמפיין על מאבק בשחיתות, והיה המועמד המוביל לתפקיד מתוך שמונה מועמדים. הוא הניח אחריו אישה וחמישה ילדים.

עוד מבחזית החדשות

בתיעוד נוסף, נראים עשרות אנשים שוכבים בתוך המבנה שבו התקיים כנס הבחירות, כשברקע נשמעים יריות ללא הפסקה. האנשים המבוהלים נשמעים צועקים ולא מבינים מה קורה סביבם. בהמשך התיעוד, המשטרה מגיעה למקום והנוכחים יוצאים מהמבנה זועקים.

בציוץ שכתב הנשיא הנוכחי גיירמו לאסו בחשבון הטוויטר שלו, הוא אישר את פרטי האירוע וכתה: "זועם ומזועזע מרצח המועמד לנשיאות פרננדו וילאביצ'נסיו. תנחומיי לאשתו ולבנותיו. למען זכרו ולמען מאבקו, אני מבטיח שהפשע הזה לא יישאר ללא עונש". הוא גם הוסיף שיכנס מיידית דיון קבינט דחוף כדי לדון על האירוע.

יועץ הקמפיין של וילאוויסנסיו פטריסיו זוקילנדה התייחס לאירוע הקשה, ושיתף כי בעבר התקבלו איומים על חייו של המועמד לנשיאות, ואדם אחד אף נעצר בעקבות כך "העם באקוודור בוכה ואקוודור פצועה אנושות", אמר זוקילנדה. "פוליטיקה לא יכולה להוביל למוות של אף אחד". אוטו זונננולסנר, מי שהיה סגן הנשיא לשעבר ומועמד כיום לנשיאות באקוודור, הוסיף: "אנחנו מתים, טובעים בים של דמעות ולא מגיע לנו לחיות כך".

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים