שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איחוד האמירויות: בתי הספר במדינה יחלו ללמוד על השואה
השגרירות האמירתית בוושינגטון הודיעה כי תכלול את לימוד השואה בשיעורי היסטוריה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים במדינה: "חינוך לשואה הוא הכרחי לאנושות"
נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נשיא איחוד האמירויות שייח' מוחמד בן זאיד | צילום: עמוס בן גרשום - לע״מ

השגרירות האמירתית בארצות הברית הודיעה, כי באיחוד האמירויות יתחילו ללמד על השואה בשיעורי ההיסטוריה בבתי ספר היסודיים והתיכוניים ברחבי המדינה,השגרירות לא סיפקה פרטים על תוכנית הלימודים וברשויות החינוך באמירויות לא אישרו את ההודעה.

בשגרירות נימקו את המהלך, כעוד צעד בנורמליזציה בין ישראל לבין איחוד האמירויות לאחר חתימת "הסכמי אברהם" בשנת 2020. השגרירות צייצה בטוויטר כי "בעקבות ההסכם ההיסטורי, תכלל כעת את השואה בתכנית הלימודים לבתי ספר יסודיים ותיכוניים".

עוד מבחזית החדשות

השגרירה והשליחה המיוחדת של ארה"ב לניטור ומאבק באנטישמיות, דבורה ליפשטדט שיבחה את ההודעה וצייצה "חינוך לשואה הוא הכרחי לאנושות ומדינות רבות מדי, במשך זמן רב מדי, ממשיכות להמעיט בחשיבות בשואה מסיבות פוליטיות", עוד אמרה השגרירה "אני משבחת את איחוד האמירויות על הצעד הזה ומצפה שאחרים יצטרפו בקרוב".

ההודעה של איחוד האמירויות מגיעה בזמן שפורום הנגב, שהוא אחד הביטויים של הנורמליזציה, החל אתמול (שני) באבו דאבי בהשתתפות גורמים ממשלתיים מישראל, בחריין, מצרים, מרוקו, איחוד האמירויות וארה"ב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים