שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » איבדו שליטה: טייס שהפציץ את הכור בעירק על ראש הממשלה "בן מוות"
אל"מ במיל' זאב רז, אחד הטייסים שהשתתפו במבצע הפצצת הכור בעיראק, פרסם פוסט שבו כתב "ראש הממשלה בן מוות" | הליכוד בתגובה: "ההסתה שוברת שיאים של טירוף"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

אל"מ במיל' זאב רז, אחד הטייסים שהשתתפו במבצע אופרה להפצצת הכור בעיראק, עורר סערה ברשת בעקבות פוסט שפרסם בפייסבוק, בעקבות ההתבטאות של עוד"ד חודק שאמר "לא אהסס להשתמש באש חיה אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה"

בפוסט כתב רז "ראש הממשלה בן מוות", "מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת". עוד כתב רז "אם יקום ראש ממשלה וייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף", לדעת רז. "דין הרודף שלי אומר, אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי-דעת מפורט בנושא".

עוד מבחזית החדשות

בתגובה מסרו בליכוד: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב״כ והמשטרה חייבים לפעול מייד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: "ירדתם מהפסים. ‏זה מתחיל כשיו"ר האופוזיציה לפיד בחוסר אחריות מעודד משיכת השקעות מישראל לסינגפור ומנסה לפגוע בכלכלה הישראלית, ממשיך כשעו"ד חודק מסית לשימוש באש חיה, ועכשיו זאב רז שקורא בגלוי לרצח ראש הממשלה והשרים. ‏חברי באופוזיציה, גלו אחריות ותעצרו עכשיו!".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. למה סמוטרוביץ מבקש צריך מיד לעצור אותו על איום לרצוח ראש ממשלה ושריו מי שנותן לשיח המטורף הזה להתקיים אינו אלא להלין על עצמו בתוצאות

    1. מי נותן ? מי נותן? זה רק התקשורת היא המסיתה מה אתה מצדיק רוצחים בפוטנציה? לאן הגענו?…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים