[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אחרי הסכסוכים בלשכה: חמישה ממקורבי נתניהו יעברו בדיקת פוליגרף
ההחלטה על ביצוע בדיקת הפוליגרף התקבלה ככל הנראה על רקע האשמות של ח"כ גוטליב, שהאשימה את יועצי נתניהו בהדלפת השיחה לעיתונאי בן כספית
פוליגרף | צילום: Gorodenkoff, שאטרסטוק

הממשלה החדשה טרם הושבעה אך לשכת ראש הממשלה המיועד סוערת. בצעד חריג, הורה היום (שני) בנימין נתניהו לשלוח לבדיקת פוליגרף חלק מאנשי הצוות הקרובים אליו. את הבדיקה יעברו חמישה אנשים, קודם שיודיע נתניהו על התפקידים שיאיישו בלשכתו.

בתקופה האחרונה נשמעו לא מעט טענות על הדלפות מלשכת נתניהו, גם בקרב חברי סיעת הליכוד. בסביבת נתניהו מדגישים כל העת כי הבדיקה איננה תוצאה של אירוע ספציפי אלא בדיקה כללית של המקורבים בלשכה.

עוד מבחזית החדשות

למרות ההבהרה, מהלך זה מגיע על רקע חשדות שהחלו לאחר שחה"כ טלי גוטליב מהליכוד טענה כי הודלפו פרטים חסויים משיחה אישית שקיימה עם יועצי נתניהו צחי ברוורמן ואיקי כהן. החשד גרם לכך שבכירים בליכוד, כמו היועץ הבכיר כהן מודרו לאחרונה ממספר פגישות. גם לגבי ברוורמן קיימים טענות של מספר חברי כנסת.

כזכור, לפני כשלושה שבועות עוררה גוטליב סערה לאחר שהאשימה את מקורבי נתניהו בהדלפה. גוטליב טענה בקבוצת הליכוד כי "צחי ברוורמן ואיקי כהן, שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו, הגיעו ללשכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה". "קראתם נכון. חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה שלי לדיראון עולם. אלא שבן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה שידועה רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה, לא פחות מלבן כספית ישירות". עוד היא הוסיפה גוטליב "אם נדמה למישהו שאני כלי משחק שיחשוב שוב. לא ייאמן".

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים