שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אוקראינה: התקפה רוסית על קייב הבוקר
הבוקר נשמעו פיצוצים באזור קייב והופעלו מערכות ההגנה האווירית | בעיר ניקופול בדרום אוקראינה נהרג אדם אחד ונפצעו שניים נוספים במתקפת טילים רוסית
מתקפת טילים אילוסטרציה | צילום: לפי סעיף 27א'

הרשויות באוקראינה דיווחו הבוקר (שני) כי מערכות ההגנה האווירית באזור קייב הופעלו נגד מתקפות טילים שבוצעה בשעות הבוקר המוקדמות, לאחר שאזעקות נשמעו הבוקר בקייב הבירה ובאזור הופעלו התרעות לתושבים.

עוד דווח כי פיצוצים נשמעו באזור והתושבים קיבלו הודעה כי "מערכות ההגנה האווירית פועלות, היכנסו למקלטים והישארו רגועים עד שהאזעקות ייפסקו". בתקשורת האוקראינית דווח כי פיצוצים נשמעו גם באזור דניפרופטרובסק ובאזור סומי.

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר, נהרג אדם אחד לפחות ושניים נוספים נפצעו בהפצצה רוסית בעיר ניקופול שבדרום אוקראינה. כך מסר מושל מחוז דניפרופטרובסק, שתיאר כי "במהלך היום כוחות האויב תקפו בניקופול פעמיים באמצעות ארטילריה כבדה. תושב העיר נהרג, ואישה וקשיש נפצעו". עוד נמסר כי שישה בניינים רבי קומות ניזוקו במתקפה, כמו גם שישה בתים פרטיים, בנוסף למבנים חקלאיים, שני צינורות גז וקו חשמל.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני מקווה שבסופו של דבר..אוקראינה ונטו ישלמו סוף סוף את המחיר..על המשך לחימה שנימשך כשנה וחצי ןיחלה להיסתיים או גם לא להיתרחש כלל..לולי ביידן התליט בראשו על ציצומה של רוסיה לממדים קטנים פי 5 כדי שתפסיק להיות מספר 2 בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים