שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ר"ע תל אביב חולדאי: מבטיח לעמוד "מול המכת"זית"
רון חולדאי ראש עיריית תל אביב תקף בחריפות את שר המשפטים והודיע שיגיע להפגנה במוצ"ש | חולדאי הבטיח "אם תהיה בהפגנה מכת"זית, אעמוד לפניה"
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: עיריית תל אביב

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב התראיין לתוכנית "שישי בחמש" ותקף בחריפות את שר המשפטים יריב לוין בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. הוא גם לא חסך את ביקורתו מנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות וטען "הנאום של חיות היה סטרילי, שפה גבוהה מדי".

לשאלה הם ישתתף בהפגנה, השיב חולדאי: "בוודאי. אינני יכול לעמוד מנגד כשקורה מה שקורה במישור הפוליטי. אני יושב שבמדינות דמוקרטיות זו הדרך להראות את מורת הרוח הברורה. אני גם אעודד כל אדם, שאכפת לו ממדינת ישראל ומאופייה הדמוקרטי, להיות שם".

עוד מבחזית החדשות

בהקשר להודעת המשטרה כי אם יהיו הפרות סדר בהפגנה, היא תעשה שימוש בכוח ובמכת"זיות, אמר חולדאי: "אם תהיה מכת"זית אעמוד לפניה. אי אפשר להגיד כל הזמן "זה יהיה וזה יהיה", שלא יפחידו אתכם, עוד לא היה שלטון שעמד מול קהל מוחה, למחות זו אבן יסוד בדמוקרטיה". עוד אמר חולדאי "אני סומך על המשטרה ועל מפקד מחוז תל אביב-יפו. אני מאמין שהוא לא יתפתה להיות מדורדר לשיח המתלהם הזה כלפי המפגינים".

לפיד התבקש להביע את דעתו על יאיר לפיד שאמר שלא ישתתף בהפגנה לאחר שלא אפשרו לו לנאום. חולדאי: "אין לי עניין לעסוק בו, אני רוצה להסביר מה יקרה פה במדינה. כשאתם הולכים לטיפול רפואי, ממי אתם מעדיפים לקבל שירות, מרופא או מפוליטיקאי? כשאתם הולכים לטפל באינסטלציה שלכם, אתם רוצים מומחה או פוליטיקאי? שופט הוא איש מקצוע, הוא צריך להיות אובייקטיבי. אתם רוצים להיות נשפטים על ידי פוליטיקאים? כאשר אתם תעמדו בבית המשפט יצלצל אליהם חבר מרכז "שים לב אני מבקש שתשפוט לטובתי" זה מה שמבקשים, להרוס את בית המשפט".

לשאלת המראיין לגבי השר לוין שטען שהנאום של חיות פוליטי כמו גנץ ולפיד, חולדאי: "יש לי בעיה עם הנאום של חיות. הנאום היה סטרילי, שפה גבוהה מדי, האדם הפשוט לא מבין מה תהיה המשמעות של מה שעושה יריב לוין ברגל גסה, שהוא משבש את היכולת של האדם הקטן לקבל סעד מבית המשפט מחר בבוקר, את זה היא לא הצליחה להעביר", ביקר חולדאי את נשיאת בית המשפט העליון.

חולדאי אף תקף את שר המשפטים: "לוין הולך להגיע למצב שבו הוא וממשלתו, ואותו אדם שעומד בראשה ומפחד מאימת הדין, רוצים לעשות כל מה שהם רוצים מבלי שיגידו להם לא. הם הולכים להרוס את כל מערכת השירות הציבורי באשר היא", המשיך חולדאי לתקוף את שר המשפטים.

"אחת הבעיות היא שלא יודעים להסביר לציבור מה הולך לקרות כאן כשהם יעמדו ברשויות השלטון. זה הסיפור האמיתי והציבור לא מבין את זה. העיר תל אביב-יפו תמשיך להיות מבצר של דמוקרטיה ובית לכל מיעוט, כל מי שמרגיש נרדף יכול למצוא פה בית".

הצטרפו ועקבו אחר

5 Responses

  1. להזכירך, הקמת מפלגה, הצעת את משנתך לבוחר הארצי, ופרשת בעקבות סקרים שניבאו לך ריסוק.
    זאת אומרת-שמשנתך לא רלוונטית.
    אגב, מי כיסה לך חוב של 3 מיליון שקל עבור קמפיין הבחירות הכושל שלך??

  2. חולדה מסריחה! גועל נפש של בהמה אותו אחד שאוכל כלבים פותח את הפה שלו במדינת היהודים חרפה! אבל האמת היא שטוב לשמוע את הגיגיו ודעתו השפלה רק בשביל לדעת שהאמת היא הפוכה מדעתו כמו שלימדונו חז"ל הקדושים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים