שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נשיא ארה"ב בברכה ליום העצמאות
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בברכה ליום העצמאות: "שולח איחולים לעם ישראל" | "כידיד ותומך של מדינת ישראל, פעלתי להעמיק את השותפות שלנו"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן | צילום: דוברות הנשיא

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שיגר הלילה (שלישי) ברכת יום עצמאות למדינת ישראל, ובו כתב: "בשם העם של ארצות הברית, אני שולח איחולים לעם ישראל בזמן שהוא חוגג 75 שנות מדינה".

"כשהכריז דוד בן גוריון על עצמאותה של ישראל ב-1948, הוא הכריז על הולדת מדינה "המבוססת על חופש, צדק ושלום", אמר. "11 דקות בלבד לאחר מכן הכריז הנשיא טרומן כי ארצות הברית תהיה האומה הראשונה שתכיר בממשלת ישראל. כיום, אנו עדיין גאים להיחשב בין הראשונים מבין חבריה ובני בריתה של ישראל. ארצות הברית מכירה בחוסנה של הדמוקרטיה הישראלית – הבסיס למערכת היחסים האיתנה והמיוחדת שלנו".

עוד מבחזית החדשות

"כידיד ותומך של מדינת ישראל, פעלתי במשך כל הקריירה שלי כדי להעמיק ולחזק את השותפות שלנו, וראיתי ממקור ראשון את היתרונות של שני העמים שלנו". "יחד, השגנו התקדמות יוצאת דופן במדע, רפואה וטכנולוגיה שתועיל לאנשינו לדורות הבאים. המשכנו לעבוד יחד כדי ליצור מזרח תיכון משגשג, שליו ומשולב יותר. וכשותפים חזקים, אנחנו עובדים יחד כדי לבנות בריתות חדשות, וכדי לעמוד באתגרים של המאה ה-21 כמו שינויי אקלים ובריאות גלובלית".

"היום, כשאנו מציינים 75 שנה להקמת מדינת ישראל, אנו מאשרים מחדש את ידידותנו ומחויבותנו המתמשכת לביטחונה של ישראל", סיכם הנשיא והוסיף בעברית "יום עצמאות שמח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים