שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ישראל תקפה בסוריה: מחסן נשק של חיזבאללה הושמד – שניים נהרגו
לפי הדיווחים התקיפות התרחשו לאחר נחיתת מטוס מטען איראני בנמל התעופה בדמשק | באזור התקיפה בא-סיידה זיינב ישנה נוכחות רבה של כוחות חיזבאללה ומיליציות איראניות
תקיפה בסוריה | צילום: רשתות תקשורת

הערב (ראשון) האשימה סוריה את ישראל בתקיפה באזור דמשק. כלי התקשורת בסוריה עדכנו כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו. על פי דיווחים, הותקפו ארבעה אזורים סמוך לנמל התעופה בעיר הבירה דמשק.

הרשת הסעודית אל ערביה דיווחה הערב, כי התקיפה אירעה לאחר שמטוס מטען איראני נחת בנמל התעופה. לדברי המקורות הסעודיים, ישראל תקפה סוללת נ"מ שפרסה איראן לאחרונה באזור נמל התעופה בדמשק כמו גם שתי עמדות של משטר אסד. משרד ההגנה הסורי טען כי בתקיפות נפצעו שני חיילים.

עוד מבחזית החדשות

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, הוא ארגון אופוזיציה שמושבו בלונדון, בדיווחו שלו נטען, כי ישראל תקפה מספר "אתרים איראניים" בפרברי דמשק וכי ישנם שני הרוגים שזהותם לא ידועה. עוד דווח כי ישראל השמידה מחסן של חיזבאללה באזור א-סיידה זינב, שאוחסנו בו אמצעי לחימה וציוד לוגיסטי נוסף.

הרמטכ"ל אביב כוכבי נטל בשבוע שעבר אחריות, על תקיפת שיירת נשק לפני כחודש בגבול סוריה עיראק שיוחסה לישראל. בנאום שנשא כוכבי בכנס לזכרו של הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין שחק, אמר כוכבי כי "יכולנו לא לדעת לפני מספר שבועות על השיירה הסורית שעוברת מעיראק לסוריה, שמתוך 25 משאיות, משאית מספר 8 היא המשאית עם האמל"ח. לשם צריך לשלוח את הטייסים לתקוף, לפגוע ולחזור".

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל ארעה לפני כשלושה שבועות ובמהלכה נהרגו ארבעה חיילים. על פי הודעת הרשויות, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו. עוד דווח כי קולות הפיצוצים נשמעו בלטקיה, חמאה וחומס במערב סוריה. גם כמה ימים קודם לכן בוצעה תקיפה שיוחסה לישראל, אז עדכנו כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו. לפי דיווחים, התקיפה התרחשה באזור נמל התעופה הצבאי "שעיראת", שנמצא בדרום מזרח חומס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים