שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המפגש המרגש בין האב לשוטר שהציל את בנו
"הצלת לי את הילד"
הרב אביגדור חיוט איבד באסון מירון את בנו ידידיה ז"ל, אך השוטר רמי עלואן שהיה בזירה, הצליח להציל אותו ואת בנו בן ה-10 • "אני חייב לך את החיים שלי", אמר הבן
המפגש המרגש בין רס״ל רמי עלואן לילד שהציל במירון | צילום: דוברות המשטרה
המפגש המרגש בין רס״ל רמי עלואן לילד שהציל במירון |
צילום: דוברות המשטרה

אירוע מרגש במיוחד התרחש הערב (שני) בבני ברק כשאביגדור חיות, שבנו ידידיה בן ה-13 נהרג באסון מירון, פגש את רס"ל רמי עלואן שהציל את חייו של אביגדור ושל בנו שמואל בן ה-10. המפגש התקיים מחוץ לביתו, שם הוא יושב שבעה עם משפחתו.

״אני מתרגש לפגוש אותם, זה לא קל", אמר השוטר רס"ל רמי עלואן, "קשה להסביר במילים את מה שקרה שם, בין הצעקות ניגשתי לאביגדור והוא אמר לי 'תציל את הילד שלי'. ניסיתי למשוך את שניהם יחד ואז הגיע קצין נוסף ומשך אותם יחד איתי – והצלחנו להציל אותם. הכל היה צעקות ובלאגן, אין שום אימון שיכול היה להכין אותנו למה שקרה שם".

אביגדור שחזר את הרגעים הקשים: "הייתי על הרצפה עם כל המסה של האנשים שהיו עלינו. הבן שלי היה מימיני, ובני הגדול, ידידיה, עם חברו משה, היו כמה מטרים מאתנו. ואני רואה את עלואן והוא צועק: תן לי יד, אני מושך אותך. אמרתי לו: תציל את הילד – אבל הוא לא הצליח".

אביגדור המשיך לשבח את עליאן, ואמר כי למרות השוני ביניהם, "הוא לא שאל אותי לאיזה זרם אני משתייך, אם אני יהודי או מוסלמי. אנחנו מסוגלים לחיות ביחד, זה בידיים שלנו". הילד שמואל, שניצל על ידי עליאן, אמר לו כי "אני חייב לך את החיים שלי, אין לי מילים להודות לך". אביו הוסיף: "אתה הצלת לי את הילד, בשבילי הצלת את כל העולם".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. מרגש ביותר ממש לא יאומן איזה ניסים בתוך התופת עם ישראל חווה אסון נוראי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים