מחלימי קורונה בחודשים האחרונים לא יצומו
תושבי אנטוורפן החרדיים קיבלו הוראה כי כל מי שנדבק בנגיף הקורונה במהלך חצי השנה האחרונה – שלא יצום ב'תענית אסתר', שיחול ביום חמישי הקרוב. הודגש גם כי ההוראה כוללת את אלה שהחלימו כבר לגמרי מהנגיף. בפסק שפורסם לתושבים מטעם הבד"ץ דקהילת 'מחזיקי הדת', בראשות גאב"ד ורבה של אנטוורפן הגאון רבי אהרן שיף שליט"א, נכתב: "במענה … המשך לקרוא מחלימי קורונה בחודשים האחרונים לא יצומו
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר